Środa, 23 maja 2012r. Imieniny: Leoncjusza, Michała, Renaty
      Finanse na Wyspach |  Londyn News |  Wielka Brytania
Get Adobe Flash player
martink-Cheltenham
martink-Cheltenham to nowy uyżytkownik serwisu polacy.co.uk. Zobacz czy Twoi znajomi już tam są!

Frances Bean Cobain: Nabija się z ojca?

14-09-2008

Na swoich urodzinach każe odgrywać scenę śmierci Kurta Cobaina.

Courtney Love: Nowy nos >>

Przepis na samobójstwo >>

Co się stało z wyczuciem i taktem? Córka Kurta Cobaina i Courtney Love wyprawiła sobie ostatnio przyjęcie urodzinowe. 16 urodziny Frances Bean miały symbolizować odejście w zapomnienie dzieciństwa i wejście w dorosłość. Z tej okazji kazała wszystkim, by przyszli ubrani jak na pogrzeb, podczas gdy sama przyodziała się w oryginalną sukienkę z planu rodziny Adamsów.

Zamiast życzeń urodzinowych wszyscy musieli jej składać kondolencje. Tort ze świeczkami zastąpił twór z wiśni i pistacji, które w smaku miały przypominać gnijące ciasto. Motywem dominującym w czarnych żałobnych dekoracjach były zdjęcia lidera Nirvany. Najbardziej kontrowersyjny był jednak konkurs na najbardziej udaną udawaną próbę samobójczą.

Uczestnicy „zabawy” wkładali sobie plastikową strzelbę do buzi i symulowali umieranie. Było to oczywiste nawiązanie do Cobaina, który właśnie w taki sposób popełnił samobójstwo. To musiała być huczna 16-stka, co nie?

jb

© Fortis Media Limited 2004-2012

Użytkownicy strony ilondyn.co.uk nie mogą wykorzystywać tekstów do celów komercyjnych bez wiedzy i pozwolenia Redakcji portalu. Kopiowanie, redagowanie i wykorzystywanie w innych celach publikowanych tu tekstów wymaga indywidualnej zgody Redakcji. Kontakt do redakcji: internet@ilondyn.co.uk.

Tagi: Frances Bean Cobain, Kurt Cobain, Courtney Love, Nirvana, urodziny, samobójstwo, pogrzeb

09-04-2012 17:13 Lori i Kama
Jaka dziwka! tak samo jak jej matka - Courtney. Nie wierzymy w samobójstwo Kurta, to z pewnością ta szmata (Courtney) zleciła zabójstwo. Jak można tak nie szanować tak wielkiego człowieka, jakim był Kurt [*] .
08-01-2012 21:34 ktos_bardzo_fajny
A Kurt [*] w grobie się przewraca...
29-12-2011 11:07 maja
Frances po prostu nie ogarnia jaką gwiazdą był jej śp.ojciec .Ona i jej matka zachowują się na poziomie gorszym niż... nie wiem brakuje słów. Ja rozumiem imprfeza nawet fajny pomysł z tym wchodzeniem w dorosłość ale TAK SZYDZIĆ Z KURTA pewnie jej ojciec się teraz w grobie przewraca.Osobiście jestem wielką fanką Nirvany i nie wierze w samobójstwo Kurta.Szkoda mi takich ludzi jak Courtney i Frances
18-12-2011 20:43 Filiparmstrong
Biedny Kurt...
27-11-2011 16:30 kiki999nirvana
żal mi jej.
To co ona zrobiła to przesada!!!!!!!!!!!!!
a ten konkurs....
po prostu córeczka sławnej mamusi chce być cool,ale za bardzo jej to nie wyszło
ta love,słyszałam ze to przez nią zabił się Kurt...
brak mi słów...
21-07-2011 14:03 Olka
Ta dz*wka Courtney Love zabiła Kurta [*] i nienawidzę jej za to. Co do Frances to nie poznała dobrze swojego ojca, zna go tyle z artykułów i chorych opowieści matki. Może mieć mieszane uczucia, bo sama nie zna o nim prawdy i możliwe nie jest w stanie wybaczyć mu odejścia. Ale to co zrobiła było chore i tylko udowodniła , że jest zerem jak matka... Ja jestem fanką Nirvany i byłabym bardzo dumna z takiego ojca.
04-07-2011 18:26 silver
Tak sobie teraz przypominam wszystkie wywiady z Kurtem i oświadczam iż on sam taki był. Trochę wścibski i miejący wyjebkę na cały świat, a więc może to odziedziczyła po ojcu?
Widzę tutaj pełno komentarzy które zawierają teorie zabójstwa lub też samobójstwa Cobaina. Mogę tylko wtrącić jedno, nigdy się tego nie dowiemy! Kurt miał ze sobą problemy, chodzi tutaj tylko o dwie rzeczy - kłótnia z Courtney i zdrowie (jego żołądek, który niekiedy go palił i bardzo bolał, aha no i nie odrzucajmy narkotyków) więc po co drzecie mordę skoro nie wiecie jaka była prawda? Nie było was tam i tym samym nigdy nikt się nie dowie co tam się stało, bo nikogo tam nie było.
18-06-2011 16:10 cebula
Nóż się w kieszeni otwiera...
27-03-2011 12:30 zaba1000023
sądzę, że w tej sytuacji nie należy jej wyzywać od dziwek, suk i nie powiem jeszcze czego, tylko należałoby jej pomóc, bo takie zachowanie nie jest normalne, żeby nie powiedzieć ze dziewczyna ma poważny problem psychiczny, Jak ktoś urządza imprezę na której inni naśladują scenę śmierci jego ojca, a ten się cieszy to znaczy ze jest chory psychiczne (mniej lub bardziej)
26-03-2011 16:33 Grunger
Pier*olona suka! Jak tak można?! Jak?! Kurt, wybacz. Nie mogę, słabo mi. Dziwka!
20-03-2011 22:34 jiro
niedobrze mi...
11-02-2011 09:16 Viv
Jaka mać taka nać. Czego można było się spodziewać po wychowance Love? Dziecko z mlekiem wyssało pierdolnięcie. A co do tej całej sytuacji na urodzinach to żal mi rodziny Kurta, jego dziadka który nadal opłakuje śmierć swojego wnuka... Polecam książkę "Miłość i Śmierć. Morderstwo Kurta Cobaina", jestem w trakcie czytania i powiem, że wszystko wskazuje Kurt nie popełnił samobójstwa i bardzo prawdopodobne że ta suka Love go zabiła.
10-02-2011 10:41 Mud
Hm.. czytając komentarze.. Myślę,że mało wiecie o Kurcie. Przecież.. Hmm.. ak, kochał córkę, bradzo. Swoją żone też kochał. Była dla niego ważna, to ona urodziła mu to wspaniałe dziecko. Ale?.. Love w cale nie jest taka zła, też byłam do niej cholernie uprzedzona i nadal w duchu jestem,ale... nie oszukujmy się, oboje brali narkotyki, oboje pili. Cóż.. Kurt miał wybór. A Love? Jest gwiazdą, zawsze była kontrowersujna, uważam,ze to dobrze. Ma swój zespół,ale ona lubi zmyślać, lubi gadaać bzdury,a wiele osób zazdrości jej tej charyzmy. Kurt ją za to kochał,że jest szalona, inteligentna i zabawna.
A wracając do tematu urodzin.. Bean przesadziła. I to grubo. Tylko dlaczego? Sama z siebie. W końcu jej nie znamy. Szkoda,że nie odziedziczyła po ojcu talentu. I wydaje mi się,że to nie przez Love. Nie wszystko odziedziczamy po rodzicach. Pewne cechy charakteru nabywamy z domu,a pewne sami w sobie kreujemy.
05-02-2011 01:05 k
Jaka matka taka córka..
04-12-2010 13:23 Eeeeee_121
Dobrze , jaki był taki był.
Według mnie był geniuszem.
Już taka miłość do muzyki nie istnieje.
Jakim ojcem by nie był ,
jej zachowanie jest straszne.
Jeśli tak się zachowuje , to ma coś z głową...
02-10-2010 22:15 Paula
Pomyślcie.... Ona praktycznie miała ojca ćpuna, depresyjnego i apatycznego, którego w dodatku znała bardzo krótko.
Nie bronię jej, ale nie pomyśleliście, ze poprostu może mieć do niego żal?
Kurta znacie z występów, przecież nie śpiewał przez całe życie.... przecież schodził ze sceny...
25-08-2010 13:00 wkurwiona!
no ja po prostu oszaleję. już pominę fakt, że nienawidzę suki Love, która jak dla mnie jest jedyną osobą na świecie, która nie ma tutaj racji bytu. zniszczyła mojego idola.
jak własna córka może robić ojcu coś takiego?
24-08-2010 05:01 xXxFrantix
Jej ojciec, Kurt zrobił dla muzyki niż ona kiedykolwiek zrobi razem z matką wzięta.
13-06-2010 18:54 Asia....
ja pitolę, co ta durna małolata wyprawia!! powinna zlizywać kurz z Kurta starych butów, a nie k*rwa takie cyrki odprawiać! to wszystko przez tą k*urwę love, i co Kurt w niej widział?! TO JEST PO PROSTU NIEDOPUSZCZALNE!!!!!!!!!
17-04-2010 19:51 aleksandra
ej wezcie zejdzcie z niej ! jak bys sie czula jak bys nigdy ojca nie znala, a twoja matke oskarzali za jego smierc ? przeciez to jeszcze dziecko.. jestem wielka fanka kurta i nirvany, ale wy nawet nie zdajecie sobie sprawy co ta dziewczyna musi przezywac, nie wiecie co to jest samobójstwo !
06-02-2010 20:22 I'm not only one Angeleye-PRZECZYTAJCIE

Obraz wykreowany przez Courtney Love i innych jest o wiele gorszy niż faktyczny stan zwłok Kurta. Przeciwnie do popularnych teorii, wystrzał z obrzyna pozostawił tylko drobne widoczne skutki

Był to wystrzał penetrujący, ale nie wylotowy! W efekcie, na miejscu nie było rozbryźniętej krwi, czy tkanek, jak to często bywa w wypadku strzału z broni tego typu. Były jednak kałuże krwi spowodowane krwotokiem oraz uszkodzenia ciała wewnątrz ust.

Ponadto podobno Kurt w momencie śmierci miał we krwi stwierdzoną dawkę heroiny trzykrotnie przewyższającą-śmiertelną!
Jasne jest więc,że nie był by w stanie nawet utrzymać pistoletu w ręce, w takim stanie!


Czy Courtney Love naprawdę dba o prywatność? Courtney stale wykorzystuje śmierć swojego męża. Podczas wywiadów często wskazuje, że nosi jakąś część ubrania Kurta, i opowiada wielkie historie o wydarzeniach otaczających śmierć Kurta oraz o jego samobójczej osobowości. Rozpowszechnia również fałszywy obraz, ładując nieścisłe i przerażające szczegóły do głów i tak już zdezorientowanych fanów.


Czy Courtney Love naprawdę dba o prywatność? Courtney stale wykorzystuje śmierć swojego męża. Podczas wywiadów często wskazuje, że nosi jakąś część ubrania Kurta, i opowiada wielkie historie o wydarzeniach otaczających śmierć Kurta oraz o jego samobójczej osobowości. Rozpowszechnia również fałszywy obraz, ładując nieścisłe i przerażające szczegóły do głów i tak już zdezorientowanych fanów.

Bo to dobrze działa w prasie!

Nikt nie rozpowszechniał bardziej samobójczego szumu niż Courtney.!!!

Nikt nie skapitalizował śmierci Kurta bardziej niż Courtney.!!!

Nikt nie wykorzystał,i okłamał córki Kurta bardziej niż Courtney.!!!

A kiedy chodzi o kwestię prywatności rodziny, nikt nie zhańbił godności Kurta bardziej aniżeli jego zawodowa wdowa.!!!!!!!




21-01-2010 22:28 amelia
zgadzam się w 1oo% z grungerem!!!^^ Kurt-jak dla mnie- był najwspanialszym człowiekiem na świecie!Wszystko co robił wyłaniało się prosto z jego serca...a tą Love kiedyś znajdę i zniszczę...nienawidzę tej kobiety!!!Frances przesadziła...za długo przebywała z matką...ona jest tak naprawdę zerem...chociaż nie do końca,bo w jej żyłach płynie krew Kurta[*]może kiedyś zrozumie jakim człowiekiem był jej ojciec...na pewno popełnił wiele błędów,ale powiedzcie kto z nas ich nie popełnia?!?ale kochał nad życie Frances i Courtney(chociaż ona akurat na to nie zasłużyła).Frances wbrew pozorom na pewno bardzo tęskni za tatą i żałuje,że nie ma go przy niej...:(
19-11-2009 10:18 Annie
Tak... Ale dla nas Kurt byl zupelnie kims innym niz dla Frances. Mysli, ze go kocha, ale jeszcze nie wybaczyla...
My go postrzegamy jako wielkiego czlowieka a dla niej to byl ojciec. Dla nas byl niedostepny, a ja kochal i ona nie patrzy na niego jak my-fani. Wyobrazcie sobie jakby wasz ojciec [nie kurt tylko wasz ojciec] byl taki slawny. A wy byscie go nie znali. Napewno nie wywyzszalibyscie go. Nie wiem, bo tak naprawde my gowno wiemy co oni mysla. To chore.
Tak narpawde gowno wiemy :(
01-10-2009 22:27 hebefreniczna
popierdolona dziewczyna.
jak ja byłaym córką Cobaina umarłabym z dumy mając tak świetnego ojca.
22-09-2009 13:41 kip
tak, wy się bulwersujecie (rozumiem...), a dziewczyna ma świetną zabawę. widać wisielczy humor odziedziczyła po ojcu :P
19-09-2009 16:04 Arcyk
A właśnie że można szydzić z ojca i nikt nie ma prawa tego oceniać, bo to są właśnie te geny i jest to wewnętrzne poczucie i impuls potomka.
07-09-2009 10:32 faerie
Courtney jest porąbaną pijawką i zabójczynią.;/
Impreza nie byłaby zła gdyby nie to nawiązanie do śmierci Kurta, zwłaszcza,że bardzo wątpliwe jest to,że popełnił samobójstwo.
Przykre,że w sprawie śmierci Kurta śledztwo było prowadzone nieudolnie, ciało po 1sekcji od razu skremowane. No i praktycznie od razu uznano go za samobójce.
Michael Jackson przecież też był narkomanem a śledztwo w spr. jego śmierci poprowadzono skrupulatnie i nieuznano go od razu za samobójce.;/
05-09-2009 07:12 grunger
kurwa... to ta dziwka Love go zabila. Jeśli nawet nie w doslownym znaczeniu to przez nia. On ja kochal ( przynajmniej na poczatku ich zwiazku) a ta szmata go zniszczyla. A corka byla jego najukochansza osoba w swiecie i tak sie bawi tragedią. To jest chore...
07-08-2009 21:51 elfik
poprostu pierdolnieta jak mamusia zabojczyni i koniec szkoda ze nikt nie chcial tego udpwpdnic a jej corka jest tak samo poryta jak i ona i rownie paskudna dobrze ze Kurt nie musi ogladac tych paszkwili gdyby zyl pewnie by go wykonczyly te szmaty niemyte nienawidze ich dlaczego nikt ich nie zamknie w zakladzie dziwki i pojebane lachociagi
05-06-2009 09:54 @ngel
Hm...sama nie wiem co mam o tym wszystkim myśleć.
Z jednej strony ma prawo być na niego wściekła jak każda córka,którą ojciec zostawił chociażby ten ojciec był najlepszym ojcem na świecie wiem z własnego doświadczenia.Poza tym sam pomysł "żegnania dzieciństwa" nie był złym pomysłem,ale te zdjęcia Kurt'a i konkurs na najlepsze udawane samobójstwo nie był już zabawny,myślę,że ona po prostu prowokuje,a tak naprawdę go kocha,nawet jeśli jeszcze nie dorosła do tego,żeby mu wybaczyć.
Jednak absolutnie nie uważam,żeby to co zrobiła było mądre.
Jeśli dla niej takie coś jest śmieszne to znaczy,że nadal jest dzieciakiem i tyle.

"Nienawidzę Mamy. Nienawidzę Taty. Tata nienawidzi Mamy. Mama nienawidzi Taty. To właśnie sprawia, że chcesz być tak smutnym". -Kurt Cobain
01-06-2009 19:28 Deszczyk
Powiem jedno... to szczyt wszystkiego.
Nie nazwę ją już,,,
Wiem, że Kurt ją kochał, a ona co?
20-05-2009 16:29 rape me
a on ją tak kochał.
:(
suka.
13-05-2009 16:16 Lenaaa.
o zal.
Takie dziecko niech lepiej sie leczy
jak tak mozna? jestem fanka Nirvany i po prostu nie moge zrozumiec jak dziecko takiego muzyka moze byc ta totalna malpa.
11-05-2009 15:45 Klara
jest mi jej szkoda. Dziecko powinno mieć dwoje rodziców (lub chociaż jedno, ale normalne), bo inaczej skończy jak Frances Bean Cobain.
PS. Jak już dalej chce niszczyć pamięć o swoim ojcu to mogłaby chociaż zmienić nazwisko na Love, bo to pasuje do takiej pustej idiotki, a nie swoim zachowaniem obrażać śp. Kurta Cobaina, który był najwybitniejszym gitarzystą ever! a teraz jakieś dwunastolatki będą kojarzyć Go z tą pustą dziewoją.... Smutne ;(
08-05-2009 18:35 Klaudia2102
Czy ona odziedziczyła cokolwiek innego po Kurcie niż wygląd?
Może kiedyś zrozumie swój błąd, o ile ta plotka jest prawdziwa.
08-05-2009 16:17 ladygrunge
Ona jest po prostu pusta.. nie dziwię się z resztą, skoro wychowała ją wariatka. To jest patologia!
Courtney podobno tak cierpiała po jego śmierci, a teraz sobie jaja robi?!
Biedny Kurt.. on by do tego nie dopóścił.. on by dobrze wychował Frances.
06-05-2009 20:33 Kinga
to już przegięcie :/ p.s. Kurt nie jest samobójcą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :/:/
19-04-2009 20:17 Kotik44
Na całe szczęście nie jest tak bardzo znana i wszystkiego nie spieprzy... Ale jest tragiczna :/
14-02-2009 19:27 pisarka
laska naprawdę musi być poje.b.a.n.a. nie chce się nawet o niej myśleć. zero szacunku.
26-01-2009 21:19 Sabina
najchętniej bym strzeliła jej w twarz... cholera... fajnie.. motyw śmierci Kurta to nie taki zły pomysł na 16 urodziny jego córki.. ALE TYLKO WTEDY GDY CHCE GO UPAMIĘTNIĆ!!! A NIE Z NIEGO SZYDZIĆ!!
20-01-2009 17:47 elizka
to ta glupia courtney niszczy wszystkich. Zniszczyla jego - Kurta i to cala Frances. Ale to co zrobila na tych urodzinach to byl szczyt wszystkiego.
20-01-2009 09:54 daria666
to juz szczyt wszystkiego!!!...jak mozna sie tak zachowywac....rozumiem gdyby Kurt byl jakims zwyrodnialcem...gdyby bylo za co go nienawidzic..ale On nie dosc ze chcial ja zabrac od matki ktora caly czas cpa to chcial zapewnic jej przyszlosc..a ona teraz sie z neigo nasmiewa...nie rozumiem takich ludzi...pewnie teraz sobie myslicie ze przeciez Kurt tez cpal...ale nie zapominajmy o tym ze chcial rzucic i cpanie i Courtney,ktora byla pryznajmy to szczerze jednym z glownych powodow jego problemow zarowno jak z narkotykami jak i z alkoholem...a ta k**...nie dosc ze zgranela wszystkie prawado nirva..kase..i ma dziecko przy sobie to jeszcze nastawia je przeciwko ojcu...chociaz co jak co dzieckiem ona juz nie jest:/..moze sama za siebie myslec ale rozum to chyba po mamusi odziedziczyla:(...nie wspominam nawet o tym ze jesy wiele watpliwosci co do rzekomego SAMOBOJSTAWA KURTA...ale to juz i tak nic nie pomoze;(
07-01-2009 13:31 brendan
Impreza w tym klimacie - spoko, nie ma sprawy. Zdjęcia ojca, gdzie popadnie - do przełknięcia. Ale z tą strzelbą... ona szanuje Kurta?
04-12-2008 14:43 Czoko
Ta dziewczyna niszczy wszystko, co Kurt stworzył. Jest nic nie warta. Jedyne, co można w niej cenić to geny genialnego człowieka. Sama w sobie jest nikim...

Skomentuj

Zarejestruj się, aby nie wprowadzać kodów z obrazka (zarejestruj się)

Redakcja iLondyn.co.uk nie bierze odpowiedzialności za treść komentarzy zamieszczonych przez internautów. Należą one do osób, które je zamieściły.
Dodając komentarz akceptujesz nasz regulamin.

REKLAMA

 

Czytelnia

 

...ale tylko w celach dobroczynnych! Piosenkarka wystawiła swój portret na aukcję, z której dochód zostanie przeznaczony dla ubogich matek.
Przyczyną słabej sprzedaży nowego albumu grupy Guns N' Roses jest postawa wokalisty Axla Rose, który nie zgodził się na odpowiednią kampanię promocyjną.
Gwen Stefani i Gavin Rossdale już od 2 miesięcy cieszą się z przyjścia na świat ich drugiego dziecka.
Okazuje się, że dziewczyna Lewisa Hamiltona jest w stanie zarobić kilka funtów sama. Mistrz świata w F1 z pewnością to doceni.
 << Poprzednia
Strona:  

Newsletter

Galeria

0
0
0

Polecamy

Magdalena Cielecka: Teatr jest fundamentem

Magdalena Cielecka: Teatr jest fundamentem
„Nie każdy ma takie szczęście, że może pracować od razu w dobrym teatrze i pozwolić sobie na to, by nie musieć zarabiać pieniędzy”. Rozmowa z aktorką Magdaleną Cielecką.
Więcej>>

„Employee” czy „worker”?

„Employee” czy „worker”?
Czym się różnią te dwie formy zatrudnienia?
Więcej>>

Piotr Głogowski: Polski policjant przełamie lody

Piotr Głogowski: Polski policjant przełamie lody
Od roku sprawuje funkcję rzecznika policji na Ealingu i pomaga komendantowi w zbliżeniu się do Polaków. Czy praca przyniosła już efekty? Rozmowa z Piotrem Głogowskim z Metropolitan Police.
Więcej>>

Rygory macierzyństwa

Rygory macierzyństwa
Dziecko najlepiej rozwija się w atmosferze pozytywnych oddziaływań, jak mawia stare hinduskie powiedzenie - w miłości, harmonii i pięknie. Pamiętaj, że Twoje dziecko słyszy to co Ty, odczuwa Twój smutek, niepokój i strach.
Więcej>>

Wiosenna maseczka

Po zimie skóra może wydawać się troszkę poszarzała. Centralne ogrzewanie ją podsuszyło, dlatego warto ją ożywić maseczką rozjaśniającą z witaminami.
Więcej>>

Supersportowy Sprinter

Supersportowy Sprinter
Ten samochód jest naprawdę z drewna! Na pomysł stworzenia takiego drewnianego samochodu wpadł Joe Harmon z Uniwersytetu North Carolina.
Więcej>>

Serce Szkocji

Serce Szkocji
W miejscu, gdzie narodziła się prawdziwa Szkocja odkryjemy krajobrazy potocznie kojarzone z tym krajem.
Więcej>>

Praca w Wielkiej Brytanii: benefity i praca

Praca w Wielkiej Brytanii: benefity i praca
Wyjaśnienie pojęć: Department for Work and Pensions, Applicable amount, Income support, Housing benefit, Council tax benefit
Więcej>>

Łada się odradza

Łada się odradza
Rosyjska motoryzacja nie może podnieść się od wielu lat, ale jest pierwsza jaskółka, która może uczynić wiosnę. Pokazany w Genewie koncept łady C ma przełamać przekonanie o agonii tej marki.
Więcej>>

Bardzo słucham siebie

Bardzo słucham siebie
Z Tatianą Okupnik przed premierą jej albumu i koncertami na Wyspach – specjalnie dla „Polish Express” - rozmawia Ilona Korzeniowska.
Więcej>>
Open publication - Free publishing - More nespaper
Open publication - Free publishing - More news

Galeria

Kontakt     Mapa strony     Kanały RSS
Wypadek     Wypadek pracy     Zwolnienie z pracy     Wypadek praca     Wypadek samochodowy     Zaniedbania medyczne     Zatrucie pokarmowe     Wypadek na wakacjach     Wypadek w miejscu publicznym     Utrata pracy